Sincere

Jag har svårt att hålla mig ifrån böcker, gjorde en beställning på kurslitteratur för 840 kr förra veckan, de kom igår, men efter några om och men i skolan fick jag veta att böckerna är onödiga, därför ska jag skicka tillbaka dem. Jag sparar inte 840 kr men jag blir heller inte av med dem. Därför passade jag på att beställa fyra böcker från bokus istället, jag föredrar bokus framför adlibris. Adlibris är så sega i sin leverans. I alla fall till saken, jag beställde Be careful what you wish for och Do you come here often? av Alexandra Potter, sen blev det en bok till barnlitteratur och estetik kursen Sofis värld av Jostein Gaarder och tillsist Explosivt byte av Janet Evanovich.

Kommentarer
Postat av: Lina

åh, sofies värld läste jag när jag var typ 10 ocg tyckte den var jättetråkig, alldeles för många och långa filosofiska lektioner...man kanske borde läsa om den nu, när man är lite mer insatt? :)

2010-01-23 @ 23:57:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0