Flubber

Jag kände mig som flubber, men jag hade åtminstone roligt och det är värt så mycket mer. Det var kul att gå på "Hopp och skutt" med Petra, vi skrattade ordentligt åt hur mycket mer kylskåpsaktiga vi är än tanterna 50+.
Jag hoppas vi är ihärdiga och håller ut, som det ser ut nu ska vi i allafall prova på Afro på torsdagkväll, det kommer bli spännande, då kommer jag nog känna mig som en elefant, det där med att skaka rumpan är ju kanske inte riktigt min grej, men det kanske blir, vem vet.
   Dagen idag har i övrigt varit lite konstig, jag åt frukost vid nio och bestämde mig att åka till Stadsbiblioteket för att plugga lite, tappade bort tiden och helt plötsligt var klockan 2, jag promenerade upp till barnboksinstitutet och lånade en bok där, sen bar det hem igen. Lunchen blev först klockan 4, sen iväg och träna lite. Ja en något förvirrande dag när det kommer till maten.
   Imorgon får jag nog veta ifall jag blir kvar på SF eller inte, jag hoppas i allafall jag trivdes väldigt bra.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Waynes Coffee! :D Jag fick jobbet D:

2010-01-12 @ 20:54:48
Postat av: Emm

Waynes Coffee! :D Jag fick jobbet D:

2010-01-12 @ 20:54:59
URL: http://k3tchup.blogg.se/
Postat av: Emm

Waynes Coffee! :D Jag fick jobbet D:

2010-01-12 @ 20:55:03
URL: http://k3tchup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0