Fabuolus 4

Så, jag vägde mig igår.. -2,2 kg. Härligt med en riktig rivstart. Visserligen inget jag bör förvänta mig varje vecka. Men på måndag drar jag igång med träningen ordentligt och hoppas att förkylning antingen bryter ut ordentligt så att det går över eller att den går över innan dess.
   Fram tills dess är det jobb som gäller både lördag och söndag. På söndag blir det även bio, The Imaginarum of Dr. Parnassus med Christoffer och möjligen Emil om han inte är för lat eller har för lite tid eller vad hans ursäkt är nu, no hard feelings.
   Hoppas även på att få förlängd anställning hos SF, det skulle vara perfekt att få några pass där varje månad, dryga ut bidraget lite så man kan lägga undan en del till en lägenhet!
   Jag fortsätter läsa och beräknar vara klar med Nattfåk nästa vecka om opponeringen inte tar för mycket av min lästid.  Kandidatkursen drar igång den 19:e så jag får lite ledigt där mellan den 14:e och 19:e. Det ska bli skönt. Men jag måste beställa den kurslitteratur jag behöver också så det lär ju blir ett helvete av stora proportioner.
Nej, dags att bege sig till jobbet och tjäna lite pengar, godiskassan som gäller idag, det lär nog bli en del besökare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0