Varför kan jag inte göra det jag bestämt mig för?

Dagen ska förhoppningsvis gå i studiernas tecken, än så länge har jag misslyckats. Istället för att plugga har jag uppdaterat min profil på bok.nu men lite fler böcker samt kollat av min facebook. Varför gör jag sådant när jag egentligen borde plugga? Jag har ju en B-uppsats att skriva!
   Men jag ska ta mig samma, skriva klart inledningen idag förhoppningsvis samt läsa en hel massa i Låt den rätte komma in som är en av de tre böcker jag valt till min uppsats. Nej, dags att ta sig samman, skriva några rader till innan det är dags att få sig något i magen. 
   I övrigt har jag insett att jag är en Bookaholic, jobbigt? Nej knappast!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0