Snake charmer

Höpp! Så är det då dags att börja med B-uppsatsen och jag känner mig sjukt omotiverad. Jag borde börja på ett PM, det ska in på onsdag. Men jag vet knappt vad ett PM är och än mindre vad jag ska skriva i mitt.
Har tidigare nämnt en idé till uppsatsen, men kommer den att funka? Har kollat runt på nätet, hittat en avhandling som känns lite relevant, ska försöka få tag i den på måndag när jag ändå ska till SBI. Får försöka lösa det hela. 
   Regnet öser ner och jag känner mig inte alls sugen på att gå ut för att ta en öl, anledningarna är många att jag istället väljer att övningsköra lite och ta mig förbi videobutiken för att hyra en rulle. Lite godis och en fin film kan bli bra. Jag känner mig lite nere. Hoppas morgondagen blir bättre, borde läsa klart Dårfinkar och Dönickar nu, den är rolig. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0