I don't know who you think you are.

Nu börjar jag bli ordentligt nervös inför onsdagen! Är jag verkligen redo för det här? Är jag inte det kommer jag ju antagligen få veta det med besked på onsdag. Ska ut och öva lite till innan dess. Jag hoppas verkligen att jag kommer klara det för det är så förbannat tråkigt att bara öva. Egentligen är det förbannat tråkigt att köra faktiskt, rakt fram, höger, vänster, akta kärringen! Äsch, det är i alla fall bra om man ska någonstans.

För övrigt får man på torsdag reda på vem som är årets nobelpristtagare i litteratur! Jättespännande. Har insett att jag ska börja allmänbilda mig lite och därför börja önska mig en bok av nobelpristagare i julklapp, mycket smart tycker jag själv. Så den 8:e får vi veta och tills dess ska jag läsa DN för att se om det kommer några diskussioner i ämnet.  Fast jag måste ju plugga också, dags att läsa Om flickor för flickor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0