Förklädda flickor

Jag satt med ångest i 2 timmar på litteraturföreläsningen, varför skulle hon dela ut tentorna precis innan? Jag vågade inte öppna min för att se betyget, jag kände mig misslyckad. Tjuvkikade lite på de andras, deras formalia var sjukt mycket bättre än min, men det stod ju inga instruktioner får jag väl ursäkta mig med. Jag vågade verkligen inte titta, trodde jag skulle få ett E eller möjligen ett Fx. Men nej när jag väl kommit ner i tunnelbanan och samlat mod till mig att öppna kuvertet så stod det faktiskt ett C i rött bläck!  Jag är nöjd, unnade mig en ny bläckpenna och en jättefin anteckningsbok för att jag varit så duktig.

I övrigt var jag på SBI idag, fick ett lånekort där, passade även på att promenera ner till Stadsbiblioteket när jag ändå var i krokarna och skaffa mig ett lånekort där med. Så nu har jag hela fyra lånekort på fyra olika bibliotek i min ägo. Men jag är tydligen inte värst.

Nej, jag måste klura ut vad jag ska skriva B-uppsatsen på för ämne. Känns jättesvårt och jag måste maila iväg en idé senast onsdag! Oh lord!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0