Snigelpost? Ja tack!

Jag har tidigare försökt mig på Bookcrossing (http://www.bookcrossing.se/) men det gick inte så värst bra, jag upplevde det som alldeles för svårt att hitta de utplacerade böckerna, och det placerades aldrig ut några tillräckligt nära mig.  Så nu ger jag mig istället in på Postcrossing (http://www.postcrossing.com/) för jag har fortfarande ett sug efter en sorts hobby, något att sysselsätta mig med, något att engagera mig i. Det här kan verkligen bli en kul utmaning, och hur kul är det inte att få vykort i brevlådan istället för räkningar?
   Mitt första vykort ska jag skicka till en kille i England, ett roligt sammanträffande då jag åker till England nu på fredag, så tanken är att få iväg ett vykort redan imorgon, för jag vill ju få ett eget vykort i brevlådan fort!
   Ja, det här har jag sysselsatt mig med istället för att plugga, eller jag har pluggat lite men inte alls så mycket som jag borde. Men jag får väl se till att maila iväg det jag skrivit till min handledare senast klockan fyra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0