Practically perfect

Jag är förbannat uttråkad och jag har bara varit hemma en dag! Jag vill ut på nya äventyr. Det kommer dock inte ske under den närmaste framtiden, jag har en uppsats att skriva. Det är antagligen mest den jag försöker undkomma i skrivande stund. Jag vet inte var jag ska börja eller med vad.  Har skrivit några rader idag, blev det bra? Nja, jag kommer nog skriva om det senare. 
   Imorgon tänkte jag dock sätta lite press på mig själv, skriva en del men även träffa Elin samt gå på en releasefest på Underbara bar. Det kommer nog bli trevligt. Men what to wear? Funderar på att försöka skaffa mig någon ny tröja imorgon, något lite festligare, något med plajetter eller glitter av något slag kanske? Kan bli bra!
   Måste även köpa en vykort samt frimärke, mitt kort till England kom fram och har blivit registrerat på postcrossing.com så nu ska jag skicka ett nytt, detta ska till Finland. Jag hoppas även på att få ta emot ett vykort inom några dagar från någon annan. Spännande faktiskt. Det är intressant hur det här med postcrossing funkar. Fler än jag som är nyfikna på andra.


 


Jag vill ha mer förändring än vad dagens frukost ska bestå av.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0