Inget nytt under solen.

Känns som att jag egentligen inte har något att skriva faktiskt. Inget som är intressant att berätta om riktigt. Visserligen skulle jag kunna göra en snabb redogörelse för vad som borde göras den här veckan, men hur kul är det? Skit tråkigt såklart!
Det blir i allafall en snabbis till skolan och Stadsbibblan, Paranormal activity på torsdag, sen ska jag ju se Cats på lördag, hade jag glömt i skrivande stund! Tur att jag kom på det. Sen blir det nog allt en sväng förbi "Herrmiddagen". Försöka få med sig så många flickor dit som möjligt!

I bokväg inget nytt.
Fick ett vykort från Polen idag, i fredags fick jag ett från Portugal. Såg även att mina vykort till USA och Taiwan kommit fram säkert. Jätteroligt det här med postcrossing måste jag säga!

Jag kämpar på, trampar vatten, håller huvudet precis ovanför ytan.
Dagens bästa från min sida: "Jag har insett att jag kanske inte är allas våta dröm"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0