up date, up to date?

Är värdelös på att uppdatera.
Har fått en ny tjänst på tivolit, enhetsansvarig, innebär 10 kronor mer i lön och en helvetes massa ansvar. Men det är spännande.
Det här med kilon, hekton och gram ligger för närvarande på is, känns omotiverat och galet konstigt, jag börjar ju nästan bli nöjd, men bara nästan. Man kanske skulle ta tag i det endå, kanske när jag ätit upp glassen?

Sista tentan är under uppbyggnad, ett C på den senaste önskar mig ett C på den sista också. Känns lagom ambitiöst.
Halkbanan är avklarad och i fyllan och villan förstörde jag mina glasögon,  tur att nya är på väg även om jag lyckades laga de andra.

Jag tror att det är några som vet något som inte jag vet, jag känner mig en gnutta lurad, dragen vid näsan möjligtvis. Har ni slagit vad eller?

Italien nästa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0