Destruction song

Igår var jag och såg Kvarnströms nya uppsättning på Dansens hus. Jag har inte tidigare sett modern dans på detta sätt men det var verkligen jättebra. Häftiga kontraster mellan mörker och ljus, långsamt och snabbt, högt och lågt.  Vackra rörelser till musik, något jag verkligen kommer göra igen. Det var inte heller speciellt dyrt för mig under 26 kostade det 135kr, då fick jag 50% rabatt på ordinarie pris, är du student får du 25%, Dansens hus har även andra rabatter man kan få.

Som DN skrivit: "En stund av ren danslycka"



Kommentarer
Postat av: Em

jag vet inte, jag shotade jäger förra helgen :P och då fick man sånna ;) Jag fick även ett blomhalsband :P

2009-03-14 @ 22:07:11
URL: http://k3tchup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0