kom i form!

Stavade runt i skogen med föräldrarna hängandes efter mig, 45 minuter var jag ute, det var riktigt skönt trots att det var cirka  -10grader.
Kom på att jag skulle leta reda på min stegräknare idag, efter att ha rivit ner hela rummet så hittade jag den, min lilla bonus buddy. Man ställer in den efter steglängd och vikt sen är det bara att ge sig ut på promenad.  När jag hittade den så var batteriet slut, men nu har jag köpt nytt så imorgon åker den på.

Satt imorse och läst DN. Söndag, nu har de börjat publicera kom-i-form-tipsen, härligt. Inte för att jag kommer följa dem på något sätt, men för att man får inspiration och motivation av dem. Det är roligt att läsa och inspireras.
Jag har ju satt en målvikt/matchvikt på 75kg och efter det får jag se hur jag mår. 76kg är maxvikten för min längd vilket gör att jag sätter 75kg som mål nu eftersom jag inte vill vara jättesmal utan jag trivs med lite kurvor. Jag skulle nog inte känna igen mig själv utan.

Då tänkte jag i alla fall passa på att tipsa om ett tv-program som drar igång igen ikväll. Det är den brittiska serien skins, jag blev helt överlycklig när jag såg det i tidningen imorse. Det är grymt bra serie. Den första säsongen gick för något/några år sen, men nu sänder de säsong två vad jag förstår. Underbart. Den går i allafall kl 23 ikväll på kanal 5.

Nu ska ipoden städas så jag kan fortsätta tigga ny musik av mina vänner så jag har något att promenera till i vintermörkret.  En av de nya låtarna (som kanske inte är så ny) är den här.



Kommentarer
Postat av: Nathalie

Jo , jag tror de med.. plus att dom va typ 2 strl för små =/

2009-01-05 @ 16:23:00
URL: http://nattislove.bloggspace.se
Postat av: K

Ja, det är inte lätt det där med skridskor, därför äger jag inga.

2009-01-05 @ 16:34:06
URL: http://unwrapping.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0