Allt flyter

Har nu läst min uppsats, det är nog inte så jättedålig, eller så är den det. Inte så mycket man kan göra åt egentligen, får jag ett D på den så är jag nöjd!
Tog en tur till mediamarkt med föräldrarna, de ska köpa en ny dammsugare, det känns väldigt onödigt att lägga pengar på sånt, men ibland så måste man ju. Sen tog vi en tur till netonnet,eller lagershop kanske det heter? Jag har i alla fall köpt fem nya filmer idag, var av jag bara sett en av dem tidigare, känns som ett riktigt kap, de kostade ju trots allt bara 198:-  allt som allt.


Nu så här efter min 5 km promenad i kylan är det rätt skönt att bara sitta och slötitta på jönssonligan, det går helt enligt planerna med min motion, det här nyårslöftet kommer gå som en dans att hålla.
Imorgon får det nog bli en promenad i skogen med stavarna. På torsdag ska jag väga mig igen och hoppas på en nedgående kurva.  När jag gått ner mina första tre kilo det här året ska jag nog belöna mig själv med att gå på bio. Finns många bra filmer jag vill se just nu, bland annat Changeling, Eden lake, Allt flyter, The baader meinhof complex. Detta är bara några av alla filmer jag vill se.

Kommentarer
Postat av: Emma

Driver du? Jag ska lätt åka dit en dag! haha till netonet/lager nånting :P hahah

2009-01-06 @ 01:01:23
URL: http://k3tchup.blogg.se/
Postat av: K

Haha, ja de var sånna här, ta tre filmer för 99:- och sånt där. Inte så jättemycket att välja på men jag hittade faktiskt några bra så jag är nöjd :D

2009-01-07 @ 09:04:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0