02.01.09

Detta skulle kunna vara månadens kulturutflykt men jag bestämmer mig för att det inte är det då jag faktiskt har bokat biljetter till en föreställning senare den här månaden.
Men ikväll är det till Skarpnäcks Kulturhus mina fötter bär mig, Mental issues har spelning, det band min vän spelar i. Det ska bli trevligt, jag slipper vara groupie backstage då jag lyckats hitta sällskap att ha med mig.  

Min uppsats går framåt har lyckats klämma ur mig en sida till, vet inte riktigt vart den passar i hela grejen, men det löser sig.  Min bästa kritiker ska få läsa och tycka, det hon gör allra bäst. Hon har läst allt jag någonsin skrivit i uppsatsväg för skolan, och hon har varit en duktig kritiker för det är få gånger jag fått sämre än ett MVG på uppsatserna.  

Har även lyckats få in min dagliga motion idag, 5km om inte mer! Jag tror verkligen att jag kommer lyckas med ett minus på  6kg till Alla hjärtans dag veckan.




Mental issues - you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0