01.01.09

Då var snart den första dagen på det nya året över, bloggen lever ännu.  Har idag inte annat än gluttat på ett antal dåliga nyårsdagsfilmer som Dr. Dolittle och How to lose a guy in ten days.  Dock har jag lyckats se något mer sevärt också, en ny serie i fyra delar som går på svt2, Lost in Austen. Jag tycker den var riktigt charmig och ska så fort DN kommer imorgon ta reda på när nästa avsnitt går. Jag har en tjusning för kostymfilmer och olika drama.

Trots att jag varit en sådan soffpotatis idag har jag hunnit med en 5km promenad också, helt enligt schemat. Dags för nya tag med motionen, jag är motiverad. Ett ställe där motivationen och inspirationen fortfarande inte infunnit sig är i uppsatsskrivandet, men, har fått ur mig ungefär 6 A4 sidor vilket betyder att jag behöver ungefär 2-3 till. Jag har mindre än en vecka på mig, men nog ska det gå.

Ja, imorgon ska jag ta tag i uppsatsen och förhoppningsvis även gå och se en vän som har en spelning. Måste bara hitta sällskap att gå dit med. Men det löser sig nog.


Kommentarer
Postat av: Emma

364 dagar kvar till vad?:P

2009-01-02 @ 13:55:49
URL: http://k3tchup.blogg.se/
Postat av: K

tills 2009 är ett minne blott.

2009-01-02 @ 15:28:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0