Suburban kids with biblical names

Gud, Jesus och den helige ande i alla är, men bibeln är faktiskt ganska så intressant.  Ska för litteraturvetenskapen läsa första Moseboken kapitel 1-25, Höga Visan, Predikaren och Markusevangeliet. Jag har nu kommit till Predikaren och Bibeln får helt enkelt följa med ut i kollektivtrafiken och resterande medpassagerar kommer antagligen tro en massa konstigheter om mig.  Men jag har ju så mycket att läsa så det finns väl egentligen inte något alternativ till det.

O hade en hel massa böcker som jag lånade dock räcker många av dem bara i två veckor så i början på februari så måste jag hälsa på henne igen, inte mig emot!

Måste ladda ipoden med massa bra musik till på torsdag. Jag ska återigen göra en kupp och försöka ta över musiken i Gula Villan. Nya kulturvetare måste lära sig att kommisarie Gadget och  Ghostbuster är vad man ska lyssna på.

Tänkte i början av det här inlägget, ungefär när jag skrev rubriken, att jag skulle lägga in en video med Suburban kids with biblical names, men jag tyckte inte de var så bra, så nått sånt blir det inte, istället spelade min itunes upp låten boom boom boom varför jag väljer att lägga in vengaboys video här:



Vengaboys - boom boom boom

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0