sökes: något/någon som kan bota rastlöshet.

Är så otroligt rastlös, har varit det sen jag lämnade in uppsatsen. Har ingenting att göra, har städat garderoben, typ tvättat allt som går att tvätta städat allt som går att städa.  Jag förstår inte hur någon klarar av att göra ingenting om dagarna, tänk om man skulle vara arbetslös (vilket jag ju nästan är, men jag pluggar ju så) och bara sitta och göra ingenting hela dagarna. Det finns ju saker man kan göra en vis tid, men de tar ju slut.  Åh, jag kommer förgås om jag inte får nått att göra. Kan inte litteraturvetenskapen börja idag! Jag behöver stimulans.

Någon som har en idé på nått man kan göra, i och för sig har jag uppsatser att läsa, men jag hittar ingen ro att göra det. Borde väl plugga körkortsteori, men hur kul är det, egentligen?

Äsch! Bläh, ring mig, jag vill göra nått!
Att vara rastlös inbjuder till mat, det är inte bra, därför promenerar jag nästa benen av mig för att inte äta något istället. Jävla skitjobbigt.  Jag vill inte gå upp i vikt för att jag är rastlös, det är så ovärt. Nej en smäll på fingrarna med linjalen skulle jag behöva så fort jag tänker på att äta något när jag inte är hungrig. Får dricka massa te istället, det ska ju tydligen enligt någon (vem vet jag inte) dämpa hunger så. 

Snart börjar lipstick jungel,  jag vill inte se det, men jag kommer nog göra det endå.  Jag går emot allt idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0