Sister I'm a poet

Städa, städa, städa. Hela huset är i princip nystädat, allt för mina vänner ikväll.  Hoppas de tar med massa bra filmer som jag inte sett tidigare.
Åh, det ska bli riktigt trevligt, hoppas de också tycker det.
Jag måste sätta mig och knåpa ihop en header/banner eller ja vad det nu kan heta, som är lite personligare. Men jag och bloggs html-koder är inte vänner, den vill inte ändra när jag försöker, usch. Dumma. får ta en dag när jag har ork för att försöka klura ut det.

Nej nu måste jag ta in pajerna så det inte är frusna när mina gäster kommer, förövrigt hade jag och E väldigt trevligt igår, det var länge sen och bör göras om inom en snar framtid, i think!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0