no more kulturvetare

Idag är första dagen på vårterminen, så grymt bra!  Jag är verkligen laddad för att läsa litteraturvetenskap och tänker göra mitt bästa hela terminen.

Veckans to do:

måndag:  info på litteraturvetenskapen kl 16. Hämta böcker hos O.
tisdag:  littvet-föreläsning
onsdag: littvet-föreläsning, ridning
torsdag:  littvet-föreläsning, fest i gula villan
fredag: klippning, info-kväll för grönan
lördag: möjligtvis jobb, södertappen för test av blod.
söndag: plugga skulle jag tro, en hel massa!


Tjyv-vägde mig även idag, fy fy, inte bra att göra det egentligen och jag börjar verkligen undra om vikten den visade stämde nu. För jag kan inte ha gått ner så mycket som den visade! Well time will tell. På torsdag får jag veta.  Måste komma på en belöning sen när jag gått ner de där första 6 kilona. Någon som har nån bra idé?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0