Kärleken har aldrig varit till för mig.

Sitter och tittar på AFV, det är folk som får saker i huvudet just nu, och det är inte ens roligt.
Alla mina sinnen är dövade, jag känner inget annat än hunger. Å jag är så jävla hungrig!

Att tro att littvetinstutionen skulle vara en bit bättre än KVLs var en missbedömning från min sida. Universitetsinstutioner kan väl inte kräva någon speciell utbildning för att man ska få jobb där eller? För om de gör det så har de misslyckats rejält med åtminstone två. Oh well, det kan ju vara hungern som talar, vad vet jag?
Hm, det jag vet är i alla fall att jag är bitter och sur, understimulerad och ångestfylld. Allt är uppsatsens fel, jag har ångest inför oppositionen på torsdag, jag vill verkligen inte göra det. Jag kan inte försvara min superkassa uppsats, det går bara inte.

Å, jag har åtminstone fått lite motion idag, ungefär 45 minuter, behöver mer om jag ska lyckas med mitt mål till Alla hjärtans-veckan. Nä, nu får jag lägga i en högre växel, det får nog allt bli en kvällspromenad också.


foto: Moi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0