I couldn't care less.

Idag har jag inte gjort speciellt mycket, jag borde ha gjort mer, varför har jag inte gjort mer? Borde städat lite mer än jag gjort, detta betyder att jag kommer behöva städa imorgon innan mina vänner kommer, kasst!  Ska slänga ihop en tacopaj innan E kommer så jag åtminstone slipper göra det imorgon.
Har i allafall lyckats ta två promenader och uppnått dagens motion.  Ska nog skriva in mitt preliminära schema i kalendern också så att jag har koll på vad som händer de närmaste månaderna. Jag måste även försöka byta ridgrupp igen, den här funkar verkligen inte. T hörde av sig idag och bad mig även köpa några av hennes lektioner, det är grymt.

På söndag sker månadens kulturutflykt, riktigt skojigt ska det bli, har inga förväntningar men tror att de är riktigt duktiga faktiskt.
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0