huh, vårtecken?



Är väl medveten om att bilden är kass och så, men denna lilla krabat fann jag krypandes på mitt matta för några minuter sedan. Efter långt övervägande slängde jag ut den, jag tror att den går i ide, eller jag hoppas verkligen det.  Efter att tidigare kvällar jagat spindlar tar jag inga risker. Undra hur de hittar in i mitt rum, spindlarna alltså, de är stora rakare inte små beskedliga som bara är. Har några sånna med men vi har överrenskommelse att jag inte dammsuger upp dem om de käkar annan ohyra i form av små flugor och silverfiskar.

Kommentarer
Postat av: Emma

haha va bra att ni har ett agreement :P

2009-01-10 @ 23:08:44
URL: http://k3tchup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0