Hoppsan!

Tänker inte nämna vem som blev årets manliga artist för det bör ju alla veta! Tittade dock inte på grammis galan utan satt istället och läste "Bra gift" av Doris Lessing, riktigt bra är den. I allafall, det första jag gjorde när jag vaknade imorse var att dra på mig lite kläder och ställa mig på vågen. Vilken glad överraskning jag fick! Detta var dock före frukost och man vet ju aldrig så jag åt frukost och ställde mig på vågen igen, och visst visade den precis samma siffror. GLAD!

I allafall, idag ska jag till SU en snabbis och hämta lite uppsatser som det ska vara opponering på, sen blir det antagligen fika med några kulturare.

Fick igår en inbjudan till maskerad nu på fredag, kort om tid att hitta på en kostym men jag har bestämt mig för att gå ändå. Jag har valt att gå klädd som kråkan i Mamma Mu, kanske inte den bästa kostymen, men enkel när det är så kort om tid, grått och svart är ändå basen i min garderob och sen får jag fixa en näbb av något slag. Måste ju köpa födelsedagspresent till värdinnan också. Undra vad hon önskar sig?!


Startvikt: 1/1-09   96,8kg
Vecka 2: 8/1-09   94,0 kg  (alltså minus 2,8 kg!)

Kommentarer
Postat av: Emma

lakris shot :P

2009-01-08 @ 20:09:55
URL: http://k3tchup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0