Geblod?

Jobbade imorse, gick upp klockan 5!  Inte roligt alls, det ösregnade och var mörkt ute. Efter jobbet begav jag mig in till stan för att anmäla mig som blodgivare, så nu har jag gjort det. Känns jättebra att göra något för andra.  När jag var in i (jag vet att det låter fel med "i" men det är ju ett köpcentrum) Ringen vid skanstull så helt plötsligt ligger det två män och brottas på golvet, det visar sig att den ena mannen är en snattare. Alla stannade upp och bara stod och glodde på de två männen som låg och sprattade på golvet. Tillslut säger en man "Ska jag ringa polisen?"  Och efter det så börjar folk äntligen röra på sig igen.

Igår hände en heltokig grej hos frisören, men jag orkar inte skriva den historien här för den kommer bli så lång och jag kommer inte alls att lyckas göra den rättvis.

Ja juste, fick tid för att ge mitt första blod den 21/2.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0