Entertain me, please!

Dagen (som fortfarande råder) har varit produktiv måste jag säga. Jag har städat mitt rum, hämtat ut mitt guldarmband som jag lämnat in för att få låset bytt och fastsatt en berlock, tagit en 45 minuters promenad i skogen, varit och handlat samt snart är det dags att börja laga mat. Måste göra matlådor till veckan så det blir antagligen italiensk köttfärsgratäng, gott, nyttigt och pointssnålt! Like a glove! Har även hunnit med att boka in en körlektion, den blir på onsdag förmiddag. Dags att ta sig i kragen igen om man vill ha ett körkort i år. Behöver plugga mer teori så jag ska nog köpa bonniers trafikskola till datorn snarast.

Något mer jag vill ha är en Robbie Willams skiva, dom spelade en låt med honom på radio idag och jag kom på att jag faktiskt tycker det är bra fortfarande. Så jag ska nog ta och beställa en nån dag.

Ikväll är det Greek och Skins igen, Skins är så jävla bra!  Undra om det finns nån DVD-box  med den serien, det måste jag nästan kolla upp, för isåfall ska jag köpa den!

Små lustigheter mitt i natten, fick ett skojigt sms av en vän kl 00.58:  "jag är i stan nu och har köpt en dildo på rean".
Min första tanke var, vad har öppet klockan 00.58?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0