En svår och jobbig grej

Det är konstigt, eller det kanske det egentligen inte är, hur man kan relatera till en sångtext. Hur man kan känna att det är precis så som man känner som texten går.  Desvärre är det tycker jag många gånger man känner igen sig i de där  deppiga låtarna, det är inte ofta det är en glad låt.  Just nu tycker jag att en del av mitt liv är som Lars Winnerbäcks låt "En svår och jobbig grej".  Jag älskar hans texter de är fantastiska, varför kan jag inte få känner igen mig i "Visan om frukosten" ?  Den är ju så mysig.



En svår och jobbig grej - Lars Winnerbäck

Kommentarer
Postat av: Emma

Men jag kan spela en låt jag har skrivit som heter "my happy song" Så kan du känna igen dig i den :D hihi

2009-01-24 @ 12:19:13
URL: http://k3tchup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0