Elegi

Jag har de senaste dagarna haft lite svårt att äta, eller åtminstone äta mitt dagliga rekomenderade intag, jag har ätit alldeles för snåla maträtter med mycket grönsaker. Men idag ska jag verkligen försöka få i mig rätt mängd under dagen så jag slipper äta så mycket på kvällen. Därför tog jag två makrillmackor till mellanmål idag, så nu känner jag mig pigg.

Bibeln är läst,  snart även Gilgamesheposet mycket spännande epos faktiskt, synd bara att den är några tusen år och att det saknas en del delar.
Imorgon är det tidig uppställning med föreläsning och sedan ska resterande tid spenderas i biblioteket fram till klockan 5 då jag ska infinna mig i Gula Villan för i ordningställande av lokal inför insparken.

Äckligt jobbiga människor på pendeln idag, jag ville bara slita ut ögonen på dem, kunde de inte vara tysta en sekund, sluta hitta på dåliga rim och störa mig i mitt läsande.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0