Destination unknown

Körlektionen avklarad. Det gick faktiskt riktigt bra, nästa gång blir det mer tätort och trafik.  Läraren tyckte jag va lite för försiktig med gasen vilket i sin tur innebar motorstopp för min del. Något som händer väldigt sällan när jag kör hemma men ofta på körskolan, nervositet?

Lönespecen kom idag, härliga 2000kr kommer inflaxande på kontot lagom till att jag ska köpa nya ridbyxor, och funderar på att boka biljett till Freud cigarr på boulevard den 24:e, med DN:kortet har man rabatt. Någon som kan tänkas agera sällskap?

Ridlektion ikväll, som jag längtar. Sökt jobb också, inte på grönan utan ett annat som jag hoppas på att få, det var trevliga tider, en fast kväll i veckan samt extra vid behov, som skräddarsytt för mig helt enkelt. Hoppas, hoppas! 

Borde läsa fler uppsatser, har läst två av hm.. 6 stycken tror jag. Spännande ämnen men motivationen tryter och imorgon står jag inför min dom. Pisk är vad jag kommer få, jag kommer inte kunna gå!

Kommentarer
Postat av: Anonym

´have fun girl;)

2009-01-14 @ 16:30:59
Postat av: Emma

tack!:D Det var jag och Simon som knepade ihop den :P Eller han visade hur jag skulle få dit den :P haha och gjorde den lite grönare så det smälte in :)

2009-01-14 @ 19:27:27
URL: http://k3tchup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0