Cleaning the wardrobe

Idag, är dagen D. Idag ska jag ta mig ann min garderob, eller jag ska åtminstone börja. Jag ska börja med det enkla, typ underkläder och strumpor, det måste rensas!  Sen får jag nog gå vidare till tröjor och myskläder skulle jag tro för det är en enda salig röra, det är knappt nån mening att stryka en tröja när den är nytvättad för den blir bara skrynklig så fort den hamnar i garderoben.  Waste of time!

Flora är hemma idag, trevligt för mig och antagligen lite skönt för henne för hon slipper gå till dagis.
Sen måste jag eller måste, jag vill träffa P idag, hon ska hjälpa mig färga om mitt hår som har ungefär 1,5-2cm utväxt,  kan inte se så skabbig ut ikväll när man är bortbjuden. Så det måste göras!

Nej nu är det dags att ta tag i dagen så att man får allt gjort. Juste, igår gick jag 14 410 steg, det mesta hittills den här veckan. Vi får se vad helgen har att bjuda på, kanske lite egyptisk dans om jag orkar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0