Vad är en middag på Gula Villan om inte..

...alldeles alldeles underbar.
Hade grymt trevligt, vart grymt ful och fick en grym baksmälla, men det var så värt det.  Man ska verkligen inte blanda mousserande, snaps, vin, cider och punsch, man bara bäddar för baksmälla. Men jag gjorde det.
Det var en trevlig recentiorsmiddag som jag önskar kunde vara lite oftare, lärde känna en del nya människor och en del inte så nya människor. Fick en trevlig kommentar av min vän L; "Du är den enda person jag känner som blir ful på bild, och du är ju ändå så söt i verkligheten."

Vi har det svårt vi som är söta i verkligheten.

Fick sällskap av en annan L på tuben, det var trevligt, vi va fulla och pratade om baciller. Han skulle till bagis och jag hem, vi ses nog på en föreläsning skulle jag tro.



Som sagt, vad är en middag på Gula Villan om inte alldeles alldeles underbar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0