EAT

Just nu känner jag mig riktigt motiverad, trots att förkylningen fortfarande inte har släppt helt, så känner jag hur de där extra minuterna av sol som börjar komma ger mig all energi jag behöver. Det har varit soligt i stortsett hela dagen, med undantag för de där små molnen som kommer farande ibland. Men riktigt skönt är det ute så jag har redan hunnit med två promenader idag, varav en var till och från biblioteket för att lämna en bok. 
Det enda som egentligen tar ner min motivation är den tråkiga hemtentan, men snart är jag klar och då är det ju över.  

Usch, såg på nyheterna om en kvinna som gjort abort två gånger efter att hon på ultraljudet fått veta att det var en flicka (båda gångerna) och därför gjorde abort. Det är hemskt, förjävligt att någon gör så, det säger väldigt mycket om våra rättigheter som kvinna/man flicka/pojke. Man borde inte få göra abort för en sådan anledning. Jag är inte emot abort om de görs av rätt anledning, men denna anledningen är definitivt fel anledning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0