Spotify

Nu har även jag spotify, inte för att jag riktigt fattar vad det är, men det blir säkert bra. Mycket att läsa, en förkylning att kurera samt att alla mina vänner helt enkelt vill bjuda mig på en fest. Det är synd om mig, typ.   På lördag är det middag i Villan, det ska bli trevligt, måste bara bli lite friskare. Sen har Mads inflyttningsfest den 13:e samtidigt som jag är bjuden på filmkväll med grönisarna den 13:e, vad göra!? Den 14:e har jag blivit bjuden på en lite halvprivat fest som jag inte riktigt fattar om det är nån form av alla hjärtans dag tema eller inte, hoppas inte.

Nu ska jag återvända till spotify för att klura ut hur det egentligen funkar och varför alla så desperat vill ha det. Någon som kan förklara?

Startvikt: 1/1-09  96,8kg
Vecka 2: 8/1-09   94,0 kg  (alltså minus 2,8 kg!)
Vecka 3: 15/1-09 93,2 kg (-0,8kg)

Vecka 4: 22/1-09  92,2 kg (-1,0kg)
Vecka 5: 29/1-09 91,6 kg (-0,6kg)
Vecka 6: 5/2- 09  91,4 kg (-0,2 kg) Jag vet inte bästa resultatet men jag har ju influensa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0