Nytt mål.

Okej, jag behöver ett nytt mål när det gäller min vikt.
Funderar på att sätta upp 4 kg till den 26 mars.  Vet att det är ungefär lika många veckor som mitt förra mål gällde men eftersom jag fortfarande inte är helt frisk så känns det som att lite färre kilon är att föredra.  Så så får det nog bli.  Då ska jag alltså väga 86,8 kg den dagen.  Om jag lyckas med det så kommer jag ha gått ner 10 kg det här året och det är ju inte fy skam. Sammanlagt med mitt minus från förra året så kommer det ju bli ett minus på 30 kg!

Så nu ska jag nog lyckas, motivationen är på topp och ikväll blir det till att ut och slarva, inget räknande, bara njuta.

Kommentarer
Postat av: Therese

Är väldigt imponerad. :)

2009-02-13 @ 22:34:52
URL: http://ohmother.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0