Diskmaskin

Idag är dagen då jag lämnar in min hemska hemtenta, jag ser inte alls fram emot att få tillbaka den sen om några veckor. Men antagligen får jag ett D på den så det är säkert inte så hemskt.  Måste låna lite böcker nu också till nästa moment i kursen, renässansen till romantiken, det ska bli riktigt roligt vi börjar nämligen med Boccacio, Chaucer och lite Don Quijote.

Det blir ingen Kenny Starfighter utställning för mig tyvärr, men det bestämdes istället att jag och L skulle gå på bio på söndag kväll, trevligt tycker jag, har nog inte varit på bio sen nån gång i höstas, kanske november, var och såg Låt den rätta komma in då.

Nej imorgon flyr jag huset, då är det storstädning, ingen rolig syn. Undra bara vad jag ska hitta på?Måste i allafall lämna tillbaka massa böcker, typ 10 stycken eller något sånt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0