Decamerone

Det börjar märkas att det är vår, kanske inte så mycket på vädret men i övrigt.  Ja ute i handeln börjar vårkollektionerna komma, men det var inte vad jag syftade på heller.  Det är dags att planera semestern, nej inte heller var det vad jag syftade till.  Det jag försöker få ur mig är att vårkänslorna är här, dessa förvirrade kärlekskänslor.
Många som hade en relation har blivit singlar och många som var singlar och har gått och skaffat sig en kärlek.
 Själv står jag än så länge kvar som singel, förändringar är inte riktigt min grej, jag trivs med min frihet, om det är vad man ska kalla det. Jag känner mig i allafall inte ensam, jag är nöjd, det räcker med att jag har mina egna krav på mig själv att uppfylla att sedan någon annan ska tycka saker om mig känner överväldigande.

Samtidigt har jag nog aldrig varit kär, på riktigt. Jag är nog snarast kär i kärleken.

yours truly,
K

Kommentarer
Postat av: Em

ah, coolt skulle du oxå dit?:D

2009-02-22 @ 19:22:14
URL: http://k3tchup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0