Bittra singlar dricker öl

Japp, igår fick jag en fin inbjudan till "bittra singlar dricker öl, äter pizza och kollar action" . Jag kunde ju bara inte säga nej! Så ikväll ska jag bege mig till en fin liten lägenhet i Bergshamra, trots att jag inte är en bitter singel, utan snarade en nöjd singel.  Men vadå, vem säger nej till pizza och action?

I allafall hela den här helgen kommer spåra ur vad det gäller mat, igår var det filmkväll med M, C och R. Det var trevligt massa mat och godis å allt som hör till. Idag är det pizza och imorgon blir det 40-års fest. 40-års festen kan jag troligtvis klara rätt bra och inte äta allt för fel. Men nya tag på måndag så blir det bra.

Hemtentan har jag fått också så den ska jag lägga massa tid på nu i veckan. Ska även försöka boka in någon/några körlektioner. Jag vill ju var klara med körkortet eftersommare så det är nog lika bra att köra på. Borde försöka boka in halkbana.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0