Sunshine

Idag kom två vykort i brevlådan, ett från England och ett från Belgien. Postcrossing är verkligen roligt. Så spännande att titta i brevlådan och upptäcka att det ligger ett kort där. Något annat än reklam och räkningar är alltid uppskattat. Dock krävdes det idag lite mer slit med att få tag i korten. Brevlådans lås hade nämligen frusit. Efter allt kämpande i kylan och skuggan bestämde jag mig att ta hunden till skogen innan jag fortsatte slåss med den. En härlig 40 minuters promenad blev det i solen. När jag kom tillbaka såg jag dock att hon blödde från tassen, det var visst en bit av klon som gått av ingen större fara, men frosten gör att saker och ting blir vassa i skogen.
Var även iväg en snabbis till biblioteket och lånade lite böcker jag behövde, en som heter frigjord oskuld, spännande måste jag säga.

Motionen går bra, maten går bra. Jag mår både fysiskt och psykiskt bra just nu, det är verkligen jätteskönt. Jag ska hålla upp det här humöret nu.

Nu ska jag skicka vykort till Brasilien,Ungern,Italien och Finland!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0