Oh no you didn't

Okej, jag har inte haft fullt upp, eller jo lite kanske, men jag har inte skrivit för att det inte funnits något att skriva om. Jag har fyllt år, men ja, det gör ju alla en gång om året så.  Jag fick en "live-it"-upplevlse av Syster och Henrik. Så den ska vi nog utnyttja till hösten, en spökmiddag i göteborg. Ska blir riktigt roligt. Sen fick jag berså-porslin också, alltid lika roligt!
   Var på arbetsintervju för SF i tisdags och idag fick jag veta att jag fått jobbet. Så imorgon ska jag dit och skriva på papper, fixa kläder och få en liten rund tur. Sen blir det ledig helg, vilket betyder en mindre födelsedagsmiddag för de vänner som orkade ta sig tid, samt firande av Henriks födelsedag. Inte så lugn, men det funkar. Sen måndag och tisdag har jag heldags utbildning på SF. Jag tror verkligen på det här!


Kommentarer
Postat av: Sixela

Haha grattis till det nya jobbet! Att du också börja på SF :D Vart då någonstans?



2009-12-20 @ 11:19:11
URL: http://nennbo.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0