Fullt ös...

Har mått ganska dåligt ett tag, antagligen beror det på att jag ätit dåligt och sovit för lite. Jag har kännt mig deprimerad som att inget någonsin kommer att bli bra.
Men nu idag känns det lite bättre, jag hade inskrivning igår för litteraturvetenskap II och jag är inne på min tredje dag med nyttigare matvanor och sovtider, börjar så smått känna mig lite utvilad, fortfarande ganska trött och seg men det känns ändå bättre. Nu blir det ingen alkohol förens på kryssningen nästa vecka och efter det ska jag försöka ta det lite lungt fokusera på skolan och mina vardagsrutiner.  Jag ska bry mig om mig själv!  Som många av mina vänner säger "Du är fullt ös medvetslös i allt du gör", jag vet att jag går in helhjärtat i det mesta jag gör men det är för att jag bryr mig och vill vara engagerad.

Nej åter till kurslitteratur letandet (något jag faktiskt inte gör riktigt helhjärtat!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0