På stan lista

Favoritgata: Dåliga gatan
Favoritdrink: Allt som är sött.
Äter lyxmiddag på: Ulla Winblad
Bästa mikromaten: Lasagne
Favoritförort: Gröndal/Liljeholmen
Fikar gärna på: Vetekatten
Bästa lunchställe: Det där sushistället på kungsgatan
Bästa konsertlokalen: Utomhus Stora skuggan eller Grönan
Här bjuder jag pappa på middag: Nått sushiställe eller där de har riktigt stark mat
Senaste Stockholmsupptäckt:  Hornsgatan 178, skyltfönstret i tuben är inspirerande också.
En bra gåbort-present: En bok
Läser just nu:  Brott och straff, Madam Bovary och Beedle the bard
Favoritmärke: Just nu crocker
Favoritskor: Converse/ vagabond
Motionerar: Rider och promenerar med hunden
Mest överskattade affär: H&M
Det dyraste jag köpt: Min systemkamera, hela sommarjobbs lönen gick åt
Favoritprodukt på Systemet: Kommer inte ut med något från systemet ännu, men Lambrusco är billigt och gott.
Favoritprodukt på Apoteket:  Krämer och tuggummi ekonomiförpackning
Lyssnar på: Cat stevens - Wild world
Bästa förfestmusiken: Rock alternativt något med dunk
Senast gnolade: Flogging Molly - What's left of the flag
Senast köpta skivan/-låten: The Doors och Andrea Bocelli, i julklapp till far och mor
Mitt sämsta köp någonsin: Säkert någonting
Dansar helst till: Håkan Hellström - Ramlar
Senaste fyndet: En rutig kavaj med gult foder och axelvaddar
Senaste secondhandfyndet:  Den rutiga kavajen
Fulaste klädfärg: Orange
I DVD-spelaren/datorn: Skins 
Användbar pryl: Stegräknare
Mode jag aldrig vill se igen: Magtröjor
Värsta huvudbonaden: Panband
Bästa huvudbonaden:  Plommonstop
Favoritacessoar: Örhängen
Hejar på/håller på: Hammarby typ
Så får jag tiden att gå i kollektivtrafiken: Läser

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0